Τελευταία ανανέωση: 8/11/2019


ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΣΤΙΣ 15:40 ΜΕ ΑΚΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟ ΠΟΛΙΣ 99,4




*** ΟΙ ΠΡΟΓΝΩΣΕΙΣ ΜΟΥ ΠΛΕΟΝ ΘΑ ΑΝΑΝΕΩΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΝΕΟ SITE METEO-THESSALIA.GR ***

Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2012

Νέος συνεργάτης στο blog μας!!

 Με χαρά αγαπητοί αναγνώστες σας ανακοινώνουμε τον νέο συνεργάτη μας και συντάκτη στο meteoagia blog,Αλέξανδρο Λιάμπα.Ο οποίος παρά το μικρό της ηλικίας του,ασχολείται με την πρόγνωση του καιρού και μάλιστα είναι αρκετά καλός στην ερασιτεχνική αυτή δουλειά του.
 Ο Αλέξανδρος θα σας ενημερώνει για τον καιρό ολόκληρης της θεσσαλίας και όχι μόνο,για να μαθαίνουν τον καιρό και οι αναγνώστες μας που βρίσκονται και σε περιοχές εκτός της Αγιάς!

Είμαστε ένα blog το οποίο δείνει βήμα στους νέους ανθρώπους να προσφέρουν στον κόσμο τα λίγα ή πολλά που ξέρουν!!

Εγώ δεν έχω παρά να ευχηθώ καλή αρχή στον φίλο και συνάδελφο Αλέξανδρο,και να πώ πως είμαστε ερασιτέχνες και εάν ''πέσουμε έξω'' στην πρόγνωση,δεν υπάρχει λόγος να στεναχωριόμαστε!!

Καλή και δημιουργική αρχή Αλέξανδρε!!!

1 σχόλιο:

  1. Καλησπέρα αγαπητοί αναγνώστες του meteoagia blog..Τιμή μου και χαρά μου να είμαι συνεργάτης και συντάκτης αυτου του μπλογκ.. από εμένα θα έχετε την ευκαιρία να ενημερώνεστε για το τι επικρατεί στον καιρό της πεδινής θεσσαλίας και οχι μόνο.. τέλος να ευχαριστήσω τον φίλο και συνεργάτη Πάνο Αρχοντή για την καλή του αυτή ιδεα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή